Pogrešne poslovne odluke za vas znače užasan stres, a za kompaniju gubitak novca. Saznajte kako da to izbegnete uz pomoć ove poslovne aplikacije.
Radite odgovoran posao i redovno morate da donosite odluke u vezi sa poslovanjem?
Onda znate kolika je to odgovornost i koliko je teško izbeći greške.
Pritiska vas konkurencija, od vas se očekuju rezultati, da vodite kompaniju ka uspehu i boljoj zaradi, ali je za to u isto vreme potrebno mnogo promišljanja, organizovanosti i preciznosti.
U dinamičnom poslovnom svetu u kojem ste, informacije se često smenjuju, tokovi i poslovna klima se menjaju, a na vama je da upravljate kompanijom i pomažete joj da u tom svetu opstane, bez gubitka novca ili drugih posledica.
Koliko je to izvodljivo?
Greške možda jeste nemoguće potpuno izbeći, ali nije nemoguće svesti ih na minimum, ako se imaju u vidu razlozi zbog kojih do njih dolazi.
Zašto grešimo?
Pogrešne poslovne procene i odluke sa sobom uvek nose posledice i niko ih ne želi, ali do njih ipak dolazi.
Zašto je to tako?
Nemamo sve informacije
Najčešći uzročnik grešaka krije se u tome što, prilikom donošenja odluka, nemamo na raspolaganju sve informacije koje su nam bitne.
Dovoljno je da previdimo potez konkurencije, da ne uzmemo u obzir neke troškove, da ne sagledamo sve opcije i tu smo – izazvali smo gubitke i troškove kojima se nismo nadali.
Nemamo sliku poslovanja u celosti
I zbog toga donosimo odluke na osnovu parcijalnih, izolovanih informacija, iako je kompanija povezan sistem i dešavanja u jednom sektoru utiču i na drugi.
Ne poznajemo sve detalje
Čak i kad imamo pristup svim informacijama, one su nejasne ili ne zalaze dovoljno u problematiku.
Nedostatak vremena
Zbog velikog broja obaveza i velike odgovornosti, nemate vremena da detaljno istražujete ogroman broj informacija, nemate mogućnosti da se bavite baš svakim detaljem kompanije, a sigurno je i da nemate taj luksuz da gubite sate i sate na „kopanje“ po različitim računarima, fasciklama i različitim sektorima kompanije.
Nepotpuni izveštaji
Baš zato što nemate vremena da sve sami istražujete, kad odlučujete, oslanjate se na izveštaje vaših zaposlenih ili kratke, osnovne prikaze podataka.
Zbog toga se poslovanje i čitava kompanija usmeravaju na osnovu šturih informacija koje vam često ne daju pravu sliku o realnom stanju stvari.
Kako vam Dashboard pomaže?
Šta je Dashboard?
Koje su prednosti Dashboarda?
1. Sve informacije na jednom mestu
Što duže vaša kompanija postoji, to imate više problema sa prevelikim brojem podataka i informacija.
U tom moru podataka, treba pronaći baš onu koja će vam rešiti problem i otkriti kako treba da postupite. I to treba uraditi tako da ne gubite vreme na traganje.
Dashboard vam to omogućava – imate na dohvat ruke sve ključne informacije o poslovanju i njihov pregled kad god vam zatreba.
2. Pregled kompanije u celosti
Pomoću ovog alata imate na dohvat ruke pregled celog vašeg poslovanja – počev od finansijskog stanja, do provere po pojedinačnim klijentima, po knjigovodstvenim podacima ili računima.
3. Detaljno i još detaljnije
Više ne odlučujete na osnovu površnog pregleda podataka.
Dashboard svojim korisnicima nudi funkciju “clik-to-drill” pomoću koje svakim novim klikom ulazite sve detaljnije u informaciju koja vas zanima. Ako procenite da je neka informacija bitna, ulazite u sve pojedinosti koje su povezane sa njom.
4. Kontrola nad poslovanjem
To što pomoću Dashboard-a pristupate svim informacijama o kompaniji, za vas znači mnogo veću kontrolu nad poslovanjem. Imate uvid u zalihe, prodaje, procenat naplate… I onda dalje odluke donosite u skladu sa objektivnim zahtevima stvarnosti.
5. Bolje poznavanje saradnika
Ako dobro poznajete ljude sa kojima sarađujete, znate i kakav profesionalni odnos da zauzmete prema njima i to, ako želite, prema svakom od njih ponaosob.
Izlistavate otvorene stavke, kartone, promet kupca po mesecima, promet po artiklima, po periodu, kompaniji… do najspecifičnijih zahteva koje će vam pomoći da odredite svoje pozicije prema svakom saradniku.
6. Precizna analiza rada kompanije
Informacije filtrirate po sopstvenoj želji, a izveštaji koje dobijate (opet prema sopstvenim kriterijumima) su precizni, dobijate ih brzo i na osnovu aktuelnih informacija.
Sa svim ovim podacima i izveštajima na raspolaganju, odluke koje donosite su promišljene, sigurne i utemeljene na objektivnim okolnostima i zbog toga vam je lakše da odlučite u kom pravcu će se kretati vaše poslovanje.
Savremeni ERP sistemi kao što je PolarisBS sadrže i Dashboard aplikaciju, jer je to jedna od najvažnijih alatki odgovornih menadžera.
Gubite li vi često vreme u potrazi za podacima kako biste doneli odluku? Saznajte više o Dashboard-u i razmislite o tome na koje sve načine ovaj alat može pomoći baš vašoj kompaniji.